+38 (067) 401 24 13
BAS Управління торгівлею – оптимальне рішення!

BAS Управління торгівлею – оптимальне рішення!

BAS Управління торгівлею – сучасний інструмент, призначений підвищити ефективність торгового підприємства. Програмний продукт включає весь інструментарій для оптимізації діяльності служб торгового підприємства, обробки оперативної інформації та оцінки поточної діяльності підприємства для швидкого і ефективного прийняття рішень.

У BAS Управління торгівлею ви можете планувати закупівлі з різним рівнем деталізації, для цього використовуються різні джерела:

  • плановий і фактичний обсяг продажів і закупівель;
  • кількість замовлень;
  • залишок товару та інші.

Система надає можливість, грунтуючись на планах закупівлі та комплектації товару, формувати замовлення постачальнику.

BAS Управління торгівлею дозволяє встановити правила взаємодії з клієнтами і автоматизувати контроль за їх виконанням. У програмі також передбачено формування вартості і знижок. Залежно від типу цін визначаються валюта, правила розрахунку, метод округлення і інші характеристики. При розрахунку вартості за допомогою бази даних ви отримуєте можливість, наприклад, дізнатися мінімальні ціни по ринку, на основі інформації про їхній рівень у конкурентів і постачальників.

kontra

Усередині системи відсутня опція ведення бухгалтерського та податкового обліку, для цього додатково встановлюється програма BAS Бухгалтерія.

В цілому з BAS Управління торгівлею ви можете управляти роботою підприємства і покращувати його, а широкий функціонал програмного продукту дає вам можливість контролювати кожен етап і аспект вашого бізнесу.

Повний опис та вартість бухгалтерії для торгового підприємства України – BAS Управління торгівлею

Основні переваги BAS Управління торгівлею

Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства

Звіт “Управлінський баланс” дає можливість контролю фінансового стану підприємства в розрізі аналітики – статей активів і пасивів в цілому по підприємству і з аналітикою в розрізі організацій і підрозділів.

Прикладне рішення дозволяє налаштувати “приладову панель” керівника, виводячи на неї різні показники діяльності підприємства. Склад показників, алгоритми їх формування, форма подання можуть гнучко настроюватися.

Регламентований облік згідно з українським законодавством

У конфігурації ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і єдиного податку. Підсистема обліку ПДВ призначена для виписки податкових документів. Передбачено автоматичне нарахування податкових зобов’язань і кредиту. Підтримуються такі моменти нарахування податкових зобов’язань і кредиту:

  • по 1-ій події;
  • по оплаті;
  • по відвантаженню.

При виписці документів поставки товарів, робіт, послуг і інших активів в підсистемі обліку ПДВ реєструється номенклатурний склад поставки. Передбачена автоматизована виписка податкових накладних з урахуванням суми нарахованих податкових зобов’язань та номенклатурного складу поставок. Для ручного запуску автоматичного формування і перевірки виписаних податкових накладних реалізовано спеціальне робоче місце.

На підставі даних поставок автоматично заповнюється основна інформація про податковий документ, включаючи його товарну частину в розрізі ставок ПДВ. Можливо автоматичне завантаження з FREDO Звіт. Для цілей виписки податкових документів передбачено врахування товарів в розрізі кодів УКТ ЗЕД. Опціонально можливий також облік імпортних товарів в розрізі номерів ВМД.

Підсистема обліку єдиного податку призначена для обліку доходів і витрат платника єдиного податку. Доходи платника єдиного податку, а також витрати платника єдиного податку та ПДВ нараховуються при реєстрації вхідних і вихідних платіжних документів (надходження і списання безготівкових та готівкових ДС). Доходи і витрати класифікуються за статтями, які відповідають статтям Книги доходів (Книги доходів і витрат) платника єдиного податку.

Управління відносинами з клієнтами (CRM)

У конфігурації BAS Управління торгівлею реалізовано управління процесами продажів:

  • регламентація етапів процесу,
  • контроль виконання процесу,
  • аналіз.

З цією метою застосовується механізм бізнес-процесів системи BAS, автоматично відстежується маршрут процесу і лунають відповідні завдання виконавцям. Крім цього, в програмі реалізований спрощений режим управління процесом продажу з ручним переміщенням по етапах. Допускаються різні види процесів з будь-яким складом етапів. Підтримується зберігання допоміжних документів – регламентів, інструкцій, шаблонів документів і т.д., необхідних при відпрацюванні процесу.

val

Система накопичує статистику по процесам і дозволяє розраховувати ймовірність виконання плану продажів (“воронка продажів”) і проводити аналіз вузьких місць процесів.

Всі процеси, що почалися з продажу ( “угоди”) рееструються в системі. Вони об’єднують в єдине ціле всю інформацію, накопичену в системі в ході підготовки і виконання продажу – електронні листи, відомості про дзвінки, зустрічі, оформленні замовлення, рахунки, накладні, додаткові файли і т.д. Це допомагає максимально зручно організувати роботу менеджерів з продажу. Система дозволяє реєструвати і аналізувати оточення угоди: конкурентів, субпідрядників, впливових осіб, їх зв’язку. На підставі статистики угод система дозволяє оцінити ймовірність успішного здійснення нової угоди. Таким чином, система автоматизує і підтримує не тільки процес продажу, а й підготовку продажів.

Крім цього, система дозволяє аналізувати угоди, які не відбулися і визначати, що не вистачає для ефективної роботи відділу продажів.

Управління продажами

Програма дозволяє планувати обсяги продажів в кількісних і сумових показниках, обсяги збору (розбирання) в кількісних показниках, а також виконувати асортиментну планування продажів. У BAS Управління торгівлею реалізовані комерційні пропозиції, що дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом відповідно до їхнього змісту і умов продажу. Широка функціональність дозволяє управляти замовленнями: вказувати статуси замовлень ( “Не погоджено”, “Погоджено”, “До забезпечення”, “До відвантаження”, “Закрито”) і описувати етапи проходження замовлення. На підставі статусу і відомостей про оплату та відвантаження замовлення автоматично розраховується його поточний стан готовності ( “Очікується аванс”, “Чи готовий до відвантаження” і т. д.).

zakaz

Система автоматично контролює відповідність замовлень умов торговельних угод і не дозволяє змінювати їх користувачам, які не мають відповідних прав. Щоб ініціювати зміни такі користувачі повинні запускати бізнес-процес узгодження замовлення. При цьому система автоматично направить уповноваженим користувачам завдання за погодженням замовлення і затвердить його тільки при позитивному рішенні уповноваженого користувача.

Конфігурація дає можливість вибрати графік оплати замовлення клієнтом (авансовий платіж або платіж з погашення дебіторської заборгованості). Графік може формуватися з урахуванням обраного календаря. Що дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, визначати прострочену дебіторську заборгованість.

Для організації повернення товару від покупців можуть використовуватися заявки на повернення і заміну товару, які, як і замовлення, керують усім наступним процесом.

Управління складом і запасами

У BAS Управління торгівлею реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів товарів на підприємстві. Прикладне рішення дозволяє:

  • управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів;
  • вести окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію;
  • деталізувати розташування товару на складі по місцях зберігання, дозволяє оптимізувати збірку товарів на складі;
  • враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності і т.п.);
  • задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші);
  • враховувати податковий код (код УКТЗЕД, КВЕД, ознака імпортного товару і номер ВМД;
  • оформляти операції збору / розбирання товарів;
  • резервувати товари.

Організація складського господарства може бути різною, структура може бути як простий, так і досить ієрархічно складною. Склади або місця зберігання можуть бути як на території підприємства, так і розташовані віддалено.

У програмі реалізована схема ордерної складського обліку. Вона може незалежно підключатися для операцій відвантаження і надходження. Складські ордера виписуються на підставі документів, розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних приписів. Технологія роботи складу може будуватися цілком “від електронних розпоряджень”.

У програмі реалізовано адресне зберігання товарів, тобто: ведення залишків товарів в розрізі місць зберігання (осередків, полиць, стелажів), і упаковок товарів.

При використанні контролю залишків в складських осередках система дозволяє управляти розкладкою товару за місцями зберігання при вступі, складанні з місць зберігання при відвантаженні, переміщенні і розпакування товарів. Алгоритми, закладені в систему, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання при розміщенні товарів. Для товарів, які зберігаються і відвантажуються в упаковках різного розміру – можливо автоматичне формування завдань на розпакування при дефіциті упаковок меншого розміру.

Реалізовано багатокроковий процес інвентаризації товарів, включаючи формування розпоряджень на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахування залишків в місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і нестачею в оперативному і фінансовому обліку.

Управління закупівлями

Для управління закупівлями BAS Управління торгівлею передбачені різні можливості:

  • підбір постачальників товарів;
  • різні умови закупівель;
  • підтримка декількох схем прийому товарів від постачальника;
  • різні варіанти формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • коректування й закриття замовлень постачальникам;
  • моніторинг цін постачальників;
  • оформлення поставки товарів;
  • складання графіків поставок і графіків платежів;
  • коригування надходжень і повернення постачальникам.

Реєстрація отриманих від постачальника первинних документів (прибуткова накладна, прайс-листи і т.д.) в основному вимагає зазначення номенклатури. Можлива ситуація, коли найменування товарів в документах постачальника не збігається з найменуванням цих же товарів, зареєстрованих в інформаційній базі. Для вирішення цієї ситуації передбачена можливість зберігання інформації про відповідність номенклатури постачальника і тієї номенклатури, яка зареєстрована в інформаційній базі.

По кожному постачальнику можна зареєструвати діючі ціни (прайс-лист постачальника):

  • прайс-листи постачальника реєструються в рамках угоди з постачальником;
  • передбачена можливість реєструвати ціни у відповідності з різними умовами.

Для реєстрації умов закупівель передбачений елемент прикладного рішення – “Угода про умови закупівель”, використання якого дозволяє: вказати постачальника і визначити умови оплати.

Інтеграція з мобільними додатком 1С: Замовлення

Додаток 1С: Замовлення призначене для менеджерів з продажу або торгових представників, яким необхідно приймати замовлення від клієнтів мобільно, поза офісом. Додаток надає можливість зручного реєстрації замовлень, оплат, заявок на повернення від клієнтів, ведення списку клієнтів і взаємодії з ними, ведення списку товарів і цін. Інтерфейс програми оптимізований для смартфонів і планшетів.

При синхронізації з BAS Управління торгівлею встановленої в офісі компанії, автоматично заповнюється інформація про товари, ціни, клієнтів, умови продажу та статусах замовлень. В “Кошику” надається можливість фільтрації товарів по їх наявності на складах підприємства із зазначенням доступного кількості.

Також передаються додаткові реквізити довідників і документів, налаштовані для обміну. Під час налаштування обміну push-повідомленнями, з прикладного рішення можна відправляти довільні push-повідомлення на мобільні пристрої користувачів.

Робота з торговим обладнанням

BAS Управління торгівлею дозволяє працювати з фіскальними реєстраторами та формувати, згідно із законодавством, всі необхідні звіти по касової зміни. Є можливість налаштування шаблонів для друку чеків на підключених стрічкових принтерах. Надається можливість приймати оплату за банківськими платіжними картками за допомогою еквайрингового терміналу.

Підтримується робота і з іншими видами обладнання, які використовуються в роздрібній торгівлі: дисплеями покупців, зчитувачами магнітних карт, а також обладнання для підтримки технології штрихкодування (сканери штрих-кодів, термінали збору даних, принтери штрих-кодів і ваги з можливістю друку етикеток).

Роздрібні операції можуть також виконуватися і безпосередньо в BAS Управління торгівлею. В цьому випадку можна використовувати різне торгове обладнання та реєстратори розрахункових операцій (РРО): фіскальні реєстратори, сканери штрих-кодів, електронні ваги, термінали збору даних тощо.

При оформленні роздрібних продажів касир використовує спеціалізоване робоче місце, яке дозволяє виконувати послідовно всі операції, що стосуються продажу товарів в торговому залі:

  • відкриття касової зміни;
  • оформлення чека;
  • прийом оплати від покупця;
  • закриття касової зміни;
  • передача роздрібного виручки в касу підприємства.

Інтеграція BAS Управління торгівлею з пРРО

Рішення BAS Управління торгівлею легко інтегрується з модулями і рішеннями програмних продуктів, що реалізують функцію РРО, забезпечуючи вам єдину систему видачі е-чеків, обліку та контролю розрахункових операцій.

Онлайн демо-база програми BAS Управління торгівлею

За ліцензійної політики отримати демо-базу для продуктів BAS можливо тільки за попереднім запитом. Відправивши заявку можна буде підключитися, детально розглянути і протестувати пробну демо-базу BAS Малий бізнес онлайн.

Відправити запит для отримання демо-бази бухгалтерії для торгово-роздрібної мережі в Україні можна за телефоном: +38 (067) 401-24-13.

Немає необхідності завантажувати демо BAS Управління торгівлею – демонстраційна база доступна прямо зараз через інтернет.

Комплектація поставки програмного продукту

В системі BAS Управління торгівлею можна здійснювати управління і планування продажів і закупівель. Можна проводити реєстрацію продажів за вказаний період: тиждень, місяць, рік і т.д. Програма дозволяє проводити асортиментну планування, в розрізі номенклатури, категорій товару, форматів магазинів і т.д. Що входить в поставку при покупці BAS Управління торгівлею?

При покупці програми BAS Управління торгівлею, ви отримуєте:

  • Доступ до особистого профілю в якому можна скачати документацію, ліцензійну угоду і дистрибутиви.
  • Необхідна література – книги для Адміністратора і призначені для користувача документи, які допоможуть розібратися з використанням BAS Управління торгівлею.
  • Якщо в програму входить апаратний захист, то в комплекті з даними придбанням буде ключ USB, розрахований на 1 робоче місце.
  • Картка, необхідна для реєстрації (номер, який там позначений, обов’язковий для отримання консультації в разі виникнення питань по вашій програмі).

Вартість BAS Управління торгівлею включає такі послуги:

У вартість бухгалтерії для торгового підприємств входить:

  • Установка самої програми. Відбувається тоді, коли Вам зручно в віддаленому режимі або з виїздом фахівця на ваше підприємство.
  • Процес навчання, який передбачає отримання загальних рекомендацій, необхідних для роботи. Спеціаліст, який володіє знаннями бухгалтерського та податкового обліку, ознайомить вас або ваших фахівців з принципами роботи програми і з усіма нюансами.
  • Безлімітний консультація розробника по ваших запитань. Ця послуга буде доступна протягом усього періоду підписки на інформаційну допомогу. Зателефонувавши нашим фахівцям, ви отримаєте консультацію, в залежності від пакета супроводу, підписаного з нашою компанією. Детальніше можна прочитати тут.

BAS Управління торгівлею вартість додаткових ліцензій

При покупці BAS Управління торгівлею в вартість поставки входить ліцензія тільки на одне робоче місце. Збільшити кількість автоматизованих робочих місць можна за допомогою клієнтських ліцензій на платформу. Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання сервера платформи. У разі більш складної архітектури з’являється необхідність придбання ліцензій на сервер і в такому випадку – краще проконсультуватися з фахівцем.

Радьтеся з нашими фахівцями – вони допоможуть вам підібрати економічно вигідне рішення для ваших завдань і вашої архітектури: +38 (067) 401-24-13.

Обслуговування BAS Управління торгівлею

У процесі роботи з будь-яким програмним забезпеченням можуть виникнути якісь попутні специфічні завдання або складності, в цьому випадку, вам допоможуть консультації наших фахівців з вирішення виниклих проблем або помилок в обліку, доопрацювання, оновлення вашої конфігурації і т.д. У нас дуже гнучка система ціноутворення – ми пропонуємо різні пакети обслуговування, в залежності від ваших потреб і завдань. Вартість години послуг залежить від складності ваших завдань, обсягу і регулярності робіт.

Ознайомитися з нашими пакетами на обслуговування можна тут.