BAS Управління торгівлею
BAS Управління торгівлею – сучасний інструмент, призначений збільшити ефективність торгового підприємства. Програмний продукт включає весь інструментарій для оптимізації діяльності служб торгового підприємства, обробки оперативної інформації та оцінки поточної діяльності підприємства для швидкого і ефективного прийняття рішень.
У можливості системи BAS Управління торгівлею входить:
- Планування
- Визначення правил продажу
- Застосування для дистрибуції, проектних продажів, крупно і дрібнооптової торгівлі
- Застосування для управління продажами в роздрібній мережі
- Управління запасами
- Управління закупівлями
- Управління складом
- Фінанси
- Регламентований облік згідно з українським законодавством
- Спільна робота з бухгалтерськими програмами
Як ми проводимо настройку BAS Управління торгівлею для вашого підприємства:
- Розробка функціоналу. На цьому етапі наші фахівці визначають потреби підприємства і формують функціонал системи, максимально відповідний бізнес-процесам вашого підприємства.
- Впровадження BAS Управління торгівлею. Згідно із затвердженим функціоналом системи ми складаємо графік реалізації проекту, проводимо впровадження та тестування системи, узгоджуємо запуск системи і передачу її під управління фахівців з боку замовника.
- Супровід системи. Ми забезпечуємо підтримку клієнтів, після впровадження системи BAS Управління торгівлею, на умовах абонентської плати. Наші фахівці забезпечать весь необхідний комплекс послуг, щоб робота програми була максимально ефективною.
Залишилися питання? Телефонуйте нам за телефоном: +38 (067) 401-24-13
З вартістю всіх доступних програмних продуктів, ви можете ознайомитися за посиланням.
Можливості системи BAS Управління торгівлею:
- Планування
- планування продажів у розрізі товарних категорій,
- планування продажів у розрізі форматів магазинів і номенклатури,
- деталізація загального плану продажів за категоріями до номенклатури із застосуванням коефіцієнтів розбиття,
- управління колекціями товарів,
- заповнення планів продажів і закупівель за асортиментом,
- використання середньої ціни продажу
- Визначення правил продажу
- умови роботи з клієнтами,
- встановлення цін,
- умови за знижками (націнками).</li
- Застосування для дистрибуції, проектних продажів, крупно і дрібнооптової торгівлі
- автоматизація бізнес-процесу продажу,
- комерційні пропозиції,
- самообслуговування клієнтів,
- автоматизація продажів групи торгових компаній/холдингу
- управління торговими представниками.
- Застосування для управління продажами в роздрібній мережі
- інтеграція зі спеціалізованим рішенням, встановленим у магазинах,
- продажі в магазині, автоматизованому за допомогою “BAS Управління торгівлею”,
- продажі в неавтоматизованих (віддалених) точках.
- Управління запасами
- наявність запасів на складі в необхідній кількості,
- досягнення бажаного рівня обслуговування клієнтів,
- зниження потреби в обігових коштах,
- поліпшення показників обігу товарів,
- зниження витрат підприємства на закупівлю і зберігання товарів,
- усунення надлишкових запасів,
- спрощене підтримання запасів на складі,
- розширене підтримання запасів на складі,
- забезпечення поточних замовлень на відвантаження
- забезпечення потреб за плановими закупівлями.
- Управління закупівлями
- підбір постачальників товарів,
- різні умови закупівель,
- підтримка різних схем прийому товарів від постачальника,
- різні варіанти формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання,
- корегування й закриття замовлень постачальникам,
- моніторинг цін постачальників,
- оформлення поставки товарів,
- складання графіків поставок і графіків платежів,
- коригування надходжень і повернення постачальникам,
- реєстрація інформації по постачальникам,
- умови закупівель,
- варіанти приймання товарів від постачальників,
- оформлення замовлень постачальникам,
- оформлення поставок товарів від постачальника.
- Управління складом
- управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів,
- вести окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію,
- деталізувати розташування товару на складі за місцями зберігання, дозволяє оптимізувати збирання товарів на складі,
- враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності тощо),
- задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші),
- враховувати податковий код (код УКТЗЕД, КВЕД, ознаку імпортного товару) і номер ВМД,
- оформляти операції збирання/розбирання товарів,
- резервувати товари.
- Фінанси
- планування руху грошових коштів,
- визначення фінансового результату,
- контроль і аналіз діяльності підприємства,
- облік кредитів і депозитів.
- Регламентований облік згідно з українським законодавством. В рішенні ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і Єдиного податку. Підсистема обліку ПДВ призначена для виписки податкових документів.
- Спільна робота з бухгалтерськими програмами
- підвищення ефективності управління торговим підприємством,
- консолідацію даних управлінського та бухгалтерського обліку,
- наявність в конфігурації “BAS Управління торгівлею” всіх даних, необхідних для управління торговим підприємством,
- наявність в конфігурації “BAS Бухгалтерія” всіх даних, необхідних для регламентованого обліку та складання звітності,
- можливість роботи співробітників в звичному для себе середовищі:бухгалтера працюють в конфігурації “BAS Бухгалтерія”, менеджери працюють в конфігурації “BAS Управління торгівлею”.
BAS Управління торгівлею – сучасний інструмент, призначений збільшити ефективність торгового підприємства. Програмний продукт включає весь інструментарій для оптимізації діяльності служб торгового підприємства, обробки оперативної інформації та оцінки поточної діяльності підприємства для швидкого і ефективного прийняття рішень.
№ | Програмний продукт | Вартість, грн. |
---|---|---|
1 | BAS Управління торгівлею | 15 600 |
2 | BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 6 000 |
3 | BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 21 000 |
4 | BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 39 000 |
5 | BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 74 100 |