Регулярний супровід
Кожна автоматизована система вимагає обслуговування і оновлення. Регулярний супровід автоматизованої системи BAS або 1С: Підприємство включає: консультації користувача для оптимального використання системи, налаштування програмного забезпечення, допрограмування відповідно до змін у процесах основної діяльності підприємства, оновлення та багато інших сервісів. Однією з причин необхідності обслуговування продуктів лінійки 1С: Підприємство або BAS є зміни законодавчих правил в частині податкового обліку. Іншим важливим моментом є випуск оновлень продуктів BAS або 1С: Підприємство з метою вдосконалення і додавання нових можливостей автоматизованої системи, а також виправлення та оптимізації існуючого функціоналу відповідно до побажань і досвідом користувачів і розробників.
№ п/п |
ЦІНОВІ УМОВИ | ПРОФ | СТАНДАРТ | СТАНДАРТ ПЛЮС |
---|---|---|---|---|
1 | Вартість супроводу в місяць, грн. | - | 4000 | 7500 |
2 | Тривалість контракту, мін / макс, міс. | 3/12 | 6/12 | 6/12 |
3 | Вартість пакета 3 місяці, грн. | 3600 | - | - |
4 | Вартість пакета 6 місяців, грн. | 6480 | 24000* | 45000* |
5 | Вартість пакета 12 місяців, грн. | 11880 | 48000* | 90000* |
6 | Включено пакетних годин | 1 | 5 | 10 |
7 | Вартість послуг фахівця понад пакетних сервісів зі знижкою на 2024 рік грн. | 1280 | 1140 | 1020 |
* Вказана загальна вартість контракту, оплата щомісяця.