BAS Роздріб – надійний контроль торгових точок!
BAS Роздріб повністю автоматизує торговельну діяльність магазинів і роздрібних торгових точок, в тому числі об’єднаних в торгову мережу. Підтримує підключення торгового устаткування (сканерів, касових апаратів, фіскальних реєстраторів (РРО), принтерів чеків та етикеток, терміналів збору даних (ТСД) і ін.). Передбачена можливість індивідуальної доопрацювання під будь-яку торговельну точку.
Можливості системи BAS Роздріб спрощують ведення обліку товарних запасів на складах магазинів та грошових коштів в касах магазинів. Рішення адаптовано для використання в якості робочого місця касира. BAS Роздрібна торгівля легко поєднується з іншими рішеннями BAS.
Повний опис та вартість бухгалтерії для торгово-роздрібний мереж України –
BAS Роздріб.
Основні переваги BAS Роздріб
Програма BAS Роздріб забезпечує реєстрацію операцій з товарами в розрізі товарних груп, магазинів, складів, організацій підприємства і дозволяє отримувати аналітичну інформацію про рух товару з необхідним користувачеві ступенем деталізації.
Робота з торговим обладнанням
BAS Роздріб дозволяє працювати з фіскальними реєстраторами та формувати, згідно із законодавством, всі необхідні звіти по касової зміни. Є можливість налаштування шаблонів для друку чеків на підключених стрічкових принтерах. Надається можливість приймати оплату за банківськими платіжними картками за допомогою еквайрингового терміналу.
У BAS Роздріб підтримується робота і з іншими видами обладнання, які використовуються в роздрібній торгівлі: дисплеями покупців, зчитувачами магнітних карт, а також обладнання для підтримки технології штрихкодування (сканери штрих-кодів, термінали збору даних, принтери штрих-кодів і ваги з можливістю друку етикеток ).
Інтеграція BAS Роздріб з пРРО
Рішення BAS Роздрібна торгівля легко інтегрується з модулями і рішеннями програмних продуктів, що реалізують функцію РРО, такими як ПРРО Cashalot, Кашелот, забезпечуючи вам єдину систему видачі е-чеків, обліку та контролю розрахункових операцій.
Зручне робоче місце касира (РМК)
Прикладне рішення BAS Роздріб надає користувачеві інтуїтивно зрозумілий інтерфейс робочого місця касира (РМК) для оформлення роздрібних продажів. Інтерфейс РМК адаптований для використання на дисплеях невеликого розміру і для роботи з віртуальною клавіатурою. В інтерфейс РМК можна налаштувати тільки потрібні касирові операції і обмежити його можливості. Рішення дозволяє касиру Реєструвати продаж товарів на різні організації та друкувати чеки на фіскальному реєстраторі, Який відповідає обраній організації.
У програмі BAS Роздріб підтримується облік різних видів оплати: оплата готівкою, платіжною карткою, банківським кредитом і подарунковими сертифікатами. Розширено можливості обліку грошових коштів: система дозволяє враховувати кошти, внесені в касу ККМ для розміну, і часткову виїмки коштів з каси ККМ. Підтримується інкасація коштів в банк з операційної каси магазину.
Вбудований обмін даними з BAS бухгалтерія
BAS Роздріб підтримує односторонній обмін даними з програмою BAS Бухгалтерія на рівні документів та довідкової інформації.
BAS Роздрібна торгівля забезпечує оперативний облік операцій в магазинах торговельної мережі. З інформаційної бази BAS Роздріб переносяться документи, які відображають руху товарів і грошових коштів і інформація, що уточнює довідкові дані.
Онлайн демо-база програми BAS Роздріб
За ліцензійної політики отримати демо-базу для продуктів BAS можливо тільки за попереднім запитом. Відправивши заявку можна буде підключитися, детально розглянути і протестувати пробну демо-базу BAS Роздріб онлайн:
Відправити запит для отримання демо-бази бухгалтерії для України можна за телефоном:
+38 (067) 401-24-13. Немає необхідності завантажувати демо BAS Роздріб – демонстраційна база доступна прямо зараз через інтернет.
Комплектація поставки програмного продукту
Прикладне рішення BAS Роздріб забезпечує реєстрацію операцій з товарами в розрізі товарних груп, магазинів, складів, організацій підприємства і дозволяє отримувати аналітичну інформацію про рух товару з необхідним користувачеві ступенем деталізації. Що входить в поставку при покупці BAS Роздріб?
При покупці програми BAS Роздрібна торгівля, ви отримуєте:
- Доступ до особистого профілю в якому можна скачати документацію, ліцензійну угоду і дистрибутиви.
- Необхідна література – книги для Адміністратора і призначені для користувача документи, які допоможуть розібратися з використанням BAS Роздріб.
- Якщо в програму входить апаратний захист, то в комплекті з даними придбанням буде ключ USB, розрахований на 1 робоче місце.
- Картка, необхідна для реєстрації (номер, який там позначений, обов’язковий для отримання консультації в разі виникнення питань по вашій програмі).
Вартість BAS Роздріб включає такі послуги:
У вартість BAS Роздрібна торгівля входить:
- Установка самої програми. Відбувається тоді, коли Вам зручно в віддаленому режимі або з виїздом фахівця на ваше підприємства.
- Процес навчання, який передбачає отримання загальних рекомендацій, необхідних для роботи. Спеціаліст, який володіє знаннями бухгалтерського та податкового обліку, ознайомить вас або ваших фахівців з принципами роботи програми і з усіма нюансами.
- Безлімітний консультація розробника по ваших запитань. Ця послуга буде доступна протягом усього періоду підписки на інформаційну допомогу. Зателефонувавши нашим фахівцям, ви отримаєте консультацію, в залежності від пакета супроводу, підписаного з нашою компанією. Детальніше можна прочитати тут.
BAS Роздріб вартість додаткових ліцензій
При покупці BAS Роздріб в вартість поставки входить ліцензія тільки на одне робоче місце. Збільшити кількість автоматизованих робочих місць можна
за допомогою клієнтських ліцензій на платформу. Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання сервера платформи. У разі більш складної архітектури з’являється необхідність придбання ліцензій на сервер і в такому випадку – краще
проконсультуватися з фахівцем.
Радьтеся з нашими фахівцями – вони допоможуть вам підібрати економічно вигідне рішення для ваших завдань і вашої архітектури:
+38 (067) 401-24-13.
Обслуговування BAS Роздріб
У процесі роботи з будь-яким програмним забезпеченням можуть виникнути якісь попутні специфічні завдання або складності, в цьому випадку, вам допоможуть консультації наших фахівців з вирішення виниклих проблем або помилок в обліку, доопрацювання, оновлення вашої конфігурації і т.д. У нас дуже гнучка система ціноутворення – ми пропонуємо різні пакети обслуговування, в залежності від ваших потреб і завдань. Вартість години послуг залежить від складності ваших завдань, обсягу і регулярності робіт.
Ознайомитися з нашими пакетами на обслуговування можна
тут.