+38 (067) 401 24 13

BAS КУП: Комплексне управління підприємством

BAS КУП: Комплексне управління підприємством – це комплексна система, призначена для вирішення завдань управління і обліку. Для малого та середнього бізнесу BAS КУП дозволяє створити загальну інформаційну систему, яка збільшує продуктивність всіх підрозділів підприємства і оптимізує процеси їх взаємодії.

BAS КУП: Комплексне управління підприємством
BAS КУП: Комплексне управління підприємством

У систему BAS КУП: Комплексне управління підприємством входить:

  1. Управління фінансами.
  2. Управління виробництвом.
  3. Керування продажами.
  4. Управління закупівлями.
  5. Управління складом і запасами.
  6. Управління витратами і розрахунок собівартості.
  7. Управління персоналом і розрахунок заробітної плати.
  8. Управління взаємовідносинами з клієнтами.
  9. Підсистема бюджетування.
  10. Підсистема регламентованого обліку.
  11. Підсистема моніторингу показників і діяльності підприємства.

Як ми проводимо настройку BAS КУП: Комплексне управління підприємством для вашого підприємства:

  • Розробка функціоналу. На цьому етапі наші фахівці визначають потреби підприємства і формують функціонал системи, максимально відповідний бізнес-процесам вашого підприємства.
  • Впровадження BAS КУП. Згідно із затвердженим функціоналу системи ми складаємо графік реалізації проекту, проводимо впровадження та тестування системи, узгоджуємо запуск системи і передачу її під управління фахівців з боку замовника.
  • Супровід системи. Ми забезпечуємо підтримку клієнтів, після впровадження системи BAS КУП: Комплексне управління підприємством, на умовах абонентської плати. Наші фахівці забезпечать весь необхідний комплекс послуг, щоб робота програми була максимально ефективною.

Залишилися питання? Телефонуйте нам за телефоном: +38 (067) 401-24-13

З вартістю всіх доступних програмних продуктів, ви можете ознайомитися за посиланням.

Моджливості системи BAS КУП: КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ:

  1. Управління фінансами
    • облік кредитів, депозитів та позик,
    • еквайринг (платіжні карти),
    • гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря,
    • маршрути погодження заявок,
    • гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати,
    • інвентаризація кас та банківських рахунків,
    • аналітична звітність з руху грошових коштів.
  2. Бюджетування
    • настроюванні види бюджетів і розширена аналітика,
    • моделювання сценаріїв,
    • підтримка декількох валют,
    • табличні форми введення і коригування,
    • економічний прогноз,
    • аналіз досягнення планових показників,
    • розширений фінансовий аналіз.
  3. Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства.
    • побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників,
    • створення різних варіантів показників з можливістю порівняння,
    • моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних,
    • розширений аналіз фінансових результатів за напрямами діяльності,
    • різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  4. Регламентований облік
    • налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку,
    • облік фактів господарської діяльності з відкладеним проведенням та контролем актуальності відображення,
    • оперативний контроль формування проводок для довільного документа,
    • автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них спираючись на номенклатурний склад документів відвантаження,
    • контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання
  5. Управління персоналом і розрахунок заробітної плати.
    • аналіз ефективності управління персоналом,
    • розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників,
    • комплекс розрахунків з персоналом,
    • гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку,
    • можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули,
    • аналіз фонду оплати праці,
    • розрахунок і нарахування резерву відпусток,
    • розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.
  6. Управління виробництвом (Підтримується виробничий облік з фіксацією випуску готової продукції, виконання робіт. Нормативна потреба випусків в матеріальних і трудових ресурсах описується ресурсними специфікаціями. Дані ресурсних специфікацій використовуються для розрахунку собівартості випущеної продукції, виконаних робіт).
  7. Управління витратами і розрахунок собівартості
    • роздільний облік витрат за видами діяльності,
    • відокремлений облік собівартості за замовленнями,
    • розподіл витрат за напрямами діяльності,
    • надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат,
    • покращений майстер закриття місяця.
  8. Керування продажами
    • управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом,
    • воронка продажів,
    • формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів,
    • використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами,
    • розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти,
    • самообслуговування клієнтів,
    • управління торговими представниками,
    • моніторинг стану процесів продажів,
    • планування використання автотранспорту,
    • імовірнісна оцінка прогнозу продажів,
    • роздільний облік в розрізі партнерів (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік),
    • автоматичний контроль ліміту заборгованості,
    • інвентаризація взаєморозрахунків,
    • моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів,
    • розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
  9. Управління взаємовідносинами з клієнтами.
    • формування стратегії відносин з партнерами,
    • бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами,
    • досьє клієнта, партнера,
    • карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів,
    • претензійна робота,
    • моніторинг виконання угод
    • BCG-аналіз,
    • порівняльний аналіз показників роботи менеджерів.
  10. Управління закупівлями.
    • управління закупівельною діяльністю,
    • бізнес-процеси складних закупівель,
    • контроль умов поставок
    • розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами,
    • формування повної вартості придбання ТМЦ,
    • контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі
  11. Управління складом і запасами.
    • складна ієрархічна структура складів,
    • управління адресним складом,
    • відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб,
    • облік багатооборотної тари,
    • управління інвентаризацією товарів,
    • статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу,
    • розрахунок прогнозованого попиту,
    • товари на складах за термінами придатності,
    • управління доставкою,
    • товарний календар.
BAS КУП: КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ – це комплексна система, призначена для вирішення завдань управління і обліку. Для малого та середнього бізнесу BAS КУП дозволяє створити загальну інформаційну систему, яка збільшує продуктивність всіх підрозділів підприємства і оптимізує процеси їх взаємодії.
Програмний продукт Вартість, грн.
1 BAS КУП 50 000
2 BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11 610
3 BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22 290
4 BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць 42 360
5 BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць 100 500
6 BAS Ліцензія на сервер 32 разрядна 24 600
7 BAS Ліцензія на сервер 64 разрядна 42 600