BAS КУП: Комплексне управління підприємством
BAS КУП: Комплексне управління підприємством – це комплексна система, призначена для вирішення завдань управління і обліку. Для малого та середнього бізнесу BAS КУП дозволяє створити загальну інформаційну систему, яка збільшує продуктивність всіх підрозділів підприємства і оптимізує процеси їх взаємодії.
У систему BAS КУП: Комплексне управління підприємством входить:
- Управління фінансами.
- Управління виробництвом.
- Керування продажами.
- Управління закупівлями.
- Управління складом і запасами.
- Управління витратами і розрахунок собівартості.
- Управління персоналом і розрахунок заробітної плати.
- Управління взаємовідносинами з клієнтами.
- Підсистема бюджетування.
- Підсистема регламентованого обліку.
- Підсистема моніторингу показників і діяльності підприємства.
Як ми проводимо настройку BAS КУП: Комплексне управління підприємством для вашого підприємства:
- Розробка функціоналу. На цьому етапі наші фахівці визначають потреби підприємства і формують функціонал системи, максимально відповідний бізнес-процесам вашого підприємства.
- Впровадження BAS КУП. Згідно із затвердженим функціоналу системи ми складаємо графік реалізації проекту, проводимо впровадження та тестування системи, узгоджуємо запуск системи і передачу її під управління фахівців з боку замовника.
- Супровід системи. Ми забезпечуємо підтримку клієнтів, після впровадження системи BAS КУП: Комплексне управління підприємством, на умовах абонентської плати. Наші фахівці забезпечать весь необхідний комплекс послуг, щоб робота програми була максимально ефективною.
Залишилися питання? Телефонуйте нам за телефоном: +38 (067) 401-24-13
З вартістю всіх доступних програмних продуктів, ви можете ознайомитися за посиланням.
Моджливості системи BAS КУП: КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ:
- Управління фінансами
- облік кредитів, депозитів та позик,
- еквайринг (платіжні карти),
- гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря,
- маршрути погодження заявок,
- гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати,
- інвентаризація кас та банківських рахунків,
- аналітична звітність з руху грошових коштів.
- Бюджетування
- настроюванні види бюджетів і розширена аналітика,
- моделювання сценаріїв,
- підтримка декількох валют,
- табличні форми введення і коригування,
- економічний прогноз,
- аналіз досягнення планових показників,
- розширений фінансовий аналіз.
- Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства.
- побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників,
- створення різних варіантів показників з можливістю порівняння,
- моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних,
- розширений аналіз фінансових результатів за напрямами діяльності,
- різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
- Регламентований облік
- налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку,
- облік фактів господарської діяльності з відкладеним проведенням та контролем актуальності відображення,
- оперативний контроль формування проводок для довільного документа,
- автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них спираючись на номенклатурний склад документів відвантаження,
- контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання
- Управління персоналом і розрахунок заробітної плати.
- аналіз ефективності управління персоналом,
- розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників,
- комплекс розрахунків з персоналом,
- гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку,
- можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули,
- аналіз фонду оплати праці,
- розрахунок і нарахування резерву відпусток,
- розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.
- Управління виробництвом (Підтримується виробничий облік з фіксацією випуску готової продукції, виконання робіт. Нормативна потреба випусків в матеріальних і трудових ресурсах описується ресурсними специфікаціями. Дані ресурсних специфікацій використовуються для розрахунку собівартості випущеної продукції, виконаних робіт).
- Управління витратами і розрахунок собівартості
- роздільний облік витрат за видами діяльності,
- відокремлений облік собівартості за замовленнями,
- розподіл витрат за напрямами діяльності,
- надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат,
- покращений майстер закриття місяця.
- Керування продажами
- управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом,
- воронка продажів,
- формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів,
- використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами,
- розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти,
- самообслуговування клієнтів,
- управління торговими представниками,
- моніторинг стану процесів продажів,
- планування використання автотранспорту,
- імовірнісна оцінка прогнозу продажів,
- роздільний облік в розрізі партнерів (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік),
- автоматичний контроль ліміту заборгованості,
- інвентаризація взаєморозрахунків,
- моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів,
- розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
- Управління взаємовідносинами з клієнтами.
- формування стратегії відносин з партнерами,
- бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами,
- досьє клієнта, партнера,
- карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів,
- претензійна робота,
- моніторинг виконання угод
- BCG-аналіз,
- порівняльний аналіз показників роботи менеджерів.
- Управління закупівлями.
- управління закупівельною діяльністю,
- бізнес-процеси складних закупівель,
- контроль умов поставок
- розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами,
- формування повної вартості придбання ТМЦ,
- контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі
- Управління складом і запасами.
- складна ієрархічна структура складів,
- управління адресним складом,
- відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб,
- облік багатооборотної тари,
- управління інвентаризацією товарів,
- статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу,
- розрахунок прогнозованого попиту,
- товари на складах за термінами придатності,
- управління доставкою,
- товарний календар.
BAS КУП: КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ – це комплексна система, призначена для вирішення завдань управління і обліку. Для малого та середнього бізнесу BAS КУП дозволяє створити загальну інформаційну систему, яка збільшує продуктивність всіх підрозділів підприємства і оптимізує процеси їх взаємодії.
№ | Програмний продукт | Вартість, грн. |
---|---|---|
1 | BAS КУП | 64 000 |
2 | BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 14 400 |
3 | BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 27 000 |
4 | BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 51 600 |
5 | BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць | 126 000 |
6 | BAS Ліцензія на сервер 32 разрядна | 30 000 |
7 | BAS Ліцензія на сервер 64 разрядна | 51 600 |