+38 (067) 401 24 13

BAS ERP: ERP система Україна

BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна є комплексною інформаційною системою, призначеною для управління діяльністю багатопрофільних підприємств, в якій об’єднані два напрямки ведення бізнесу – облік і управління. Система багатофункціональна і розроблена під потреби великих і середніх виробничих підприємств. Робота BAS ERP однаково стабільно працює через тонкий і web-клієнт, тому бази даних будуть доступні з комп’ютерів і мобільних пристроїв, що значно прискорює роботу персоналу.

BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна
BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна

BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна створена на основі сучасних методик автоматизації бізнес-процесів середніх і великих виробництв, з урахуванням вимог законодавства України. У програмному продукті максимально ефективно виконаний функціонал, необхідний для управління підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі, зі складним виробництвом.

У склад системи BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна входить:

  1.  Фінансовий менеджмент
  2.  Бухгалтерський і податковий облік
  3.  Управління закупівлями
  4.  Управління складськими запасами
  5.  Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
  6.  Управління витратами і розрахунок собівартості
  7.  Управління ремонтами
  8.  Підсистема бюджетування
  9.  Підсистема управління виробництвом
  10.  Підсистема підтримки процесу продажів
  11.  Система взаємовідносин з клієнтами
  12. Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства

За допомогою BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна можна оптимізувати роботу наступних категорій персоналу:

  • Керівники за допомогою сучасного інструменту управління ресурсами і фінансами підприємства зможуть проводити аналіз і планування більш ефективно, спираючись на актуальну статистику діяльності підприємства.
  • Керівники підрозділів та менеджери підвищать свою ефективність до 50% на виконання щоденних завдань по виробничих процесів і їх контролю, збуту готової продукції, постачання і роботі з замовниками.
  • Бухгалтери та економісти через єдину автоматизовану систему отримають доступ до проведення фінансових операцій, оптимізують облік товарів / послуг / робіт, автоматизують розрахунок заробітної плати персоналу підприємства.

Як ми проводимо настройку BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна для вашого підприємства:

  1. Розробка функціоналу. На цьому етапі наші фахівці визначають потреби підприємства і формують функціонал системи, максимально відповідний бізнес-процесам вашого підприємства.
  2. Впровадження BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна. Згідно із затвердженим функціоналом системи ми складаємо графік реалізації проекту, проводимо впровадження та тестування системи, узгоджуємо запуск системи і передачу її під управління фахівців з боку замовника.
  3. Супровід системи. Ми забезпечуємо підтримку клієнтів, після впровадження системи BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна, на умовах абонентської плати. Наші фахівці забезпечать весь необхідний комплекс послуг, щоб робота програми була максимально ефективною.

Залишилися питання? Телефонуйте нам за телефоном: +38 (067) 401-24-13

З вартістю всіх доступних програмних продуктів, ви можете ознайомитися за посиланням.

Можливості системи BAS ERP: ERP СИСТЕМА УКРАЇНИ:

  1.  Фінансовий менеджмент
    • облік кредитів, депозитів і позик,
    • еквайринг (платіжні картки),
    • гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря,
    • розширені можливості управління поточними платежами,
    • маршрути узгодження заявок,
    • гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати,
    • інвентаризація кас і банківських рахунків,
    • аналітична звітність з руху грошових коштів,
    • план рахунків міжнародного фінансового обліку, що налаштовується,
    • трансляція операцій у підсистему МСФЗ за даними оперативного та регламентованого обліку,
    • відкладене відображення проводок в обліку,
    • створення документів за типовими операціями,
    • “аудиторський слід” даних,
    • генератор фінансових звітів, у т.ч. для формування звітності за міжнародними стандартами способами трансляції операцій та трансформації звітності.
  2.  Бухгалтерський і податковий облік
    • можливість гнучкого налаштування користувачем правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку,
    • облік фактів господарської діяльності може виконуватись з відкладеним проведенням та з контролем актуальності відображення,
    • оперативний контроль формування проводок для довільного документа,
    • автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження,
    • контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
  3.  Управління закупівлями
    • управління закупівельною діяльністю,
    • бізнес-процеси складних закупівель,
    • контроль умов поставок
    • розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами,
    • формування повної вартості придбання ТМЦ,
    • контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі
  4.  Управління складськими запасами
    • складна ієрархічна структура складів,
    • управління адресним складом,
    • відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб,
    • мобільні робочі місця працівників складів,
    • облік багатооборотної тари,
    • управління інвентаризацією товарів,
    • статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу,
    • розрахунок прогнозованого попиту,
    • товари на складах за термінами придатності,
    • управління доставкою,
    • товарний календар.
  5.  Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
    • аналіз ефективності управління персоналом,
    • розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників,
    • комплекс розрахунків з персоналом,
    • гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку,
    • можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули,
    • аналіз фонду оплати праці,
    • розрахунок і нарахування резерву відпусток,
    • широкі можливості регламентованого розрахунку зарплати.
  6.  Управління витратами і розрахунок собівартості
    • Роздільний облік витрат за видами діяльності,
    • Відокремлений облік собівартості за замовленнями,
    • Розподіл витрат за напрямками діяльності,
    • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат,
    • Покращений майстер закриття місяця
  7.  Управління ремонтами
    • облік та ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації,
    • моніторинг стану об’єктів експлуатації,
    • управління по видах ремонтів,
    • організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів,
    • едина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної та виробничої діяльності,
    • формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації.
  8.  Підсистема бюджетування
    • налаштування видів бюджетів і розширена аналітика,
    • моделювання сценаріїв,
    • управління бюджетним процесом,
    • підтримка декількох валют,
    • табличні форми введення і коригування,
    • економічний прогноз,
    • аналіз досягнення планових показників,
    • складання зведеної звітності за результатами моніторингу,
    • розширений фінансовий аналіз
  9.  Підсистема управління виробництвом
    • візуалізація структури виробу,
    • опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації),
    • управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти),
    • параметричне забезпечення потреби в номенклатурі,
    • два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер,
    • інтервальне планування та “Барабан – Буфер – Мотузка”,
    • планування по “вузьких” місцях виробництва,
    • поопераційне планування,
    • зниження залежності якості планування від точності нормативних даних,
    • управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення),
    • оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу,
    • розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами,
    • облік часу транспортування і простеження ТМЦ,
    • прогнозування перебігу виробничого процесу,
    • диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях,
    • гнучке перепланування,
    • розширений облік виробітку співробітників.
  10.  Підсистема підтримки процесу продажів
    • управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом
    • воронка продажів,
    • формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів,
    • використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами,
    • розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди,
    • самообслуговування клієнтів,
    • управління торговими представниками,
    • моніторинг стану процесів продажів,
    • планування використання автотранспорту,
    • ймовірнісна оцінка прогнозу продажів,
    • роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік),
    • автоматичний контроль ліміту заборгованості,
    • інвентаризація взаєморозрахунків,
    • моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів,
    • розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
  11.  Система взаємовідносин з клієнтами
    • формування стратегії відносин з партнерами,
    • бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами,
    • досьє клієнта, партнера,
    • карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів,
    • претензійна робота,
    • моніторинг виконання угод
    • BCG-аналіз,
    • розширений аналіз показників роботи менеджерів.
  12.  Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
    • побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників,
    • створення різних варіантів показників з можливістю порівняння,
    • моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних,
    • розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності,
    • різноманіття графічних форм аналітичних звітів,
    • доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).

BAS ERP: ERP СИСТЕМА УКРАЇНИ є комплексною інформаційною системою, призначеною для управління діяльністю багатопрофільних підприємств, в якій об’єднані два напрямки ведення бізнесу – облік і управління. Система багатофункціональна і розроблена під потреби великих і середніх виробничих підприємств. Робота BAS ERP однаково стабільно працює через тонкий і web-клієнт, тому бази даних будуть доступні з комп’ютерів і мобільних пристроїв, що значно прискорює роботу персоналу.
Програмний продукт Вартість, грн.
1 BAS: ERP 180 000
2 BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22 290
3 BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць 42 360
4 BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць 100 500
5 BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць 183 600
6 BAS Ліцензія на сервер 32 разрядна 24 600
7 BAS Ліцензія на сервер 64 разрядна 42 600