BAS ERP: ERP система Україна
BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна є комплексною інформаційною системою, призначеною для управління діяльністю багатопрофільних підприємств, в якій об’єднані два напрямки ведення бізнесу – облік і управління. Система багатофункціональна і розроблена під потреби великих і середніх виробничих підприємств. Робота BAS ERP однаково стабільно працює через тонкий і web-клієнт, тому бази даних будуть доступні з комп’ютерів і мобільних пристроїв, що значно прискорює роботу персоналу.
BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна створена на основі сучасних методик автоматизації бізнес-процесів середніх і великих виробництв, з урахуванням вимог законодавства України. У програмному продукті максимально ефективно виконаний функціонал, необхідний для управління підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі, зі складним виробництвом.
У склад системи BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна входить:
- Фінансовий менеджмент
- Бухгалтерський і податковий облік
- Управління закупівлями
- Управління складськими запасами
- Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
- Управління витратами і розрахунок собівартості
- Управління ремонтами
- Підсистема бюджетування
- Підсистема управління виробництвом
- Підсистема підтримки процесу продажів
- Система взаємовідносин з клієнтами
- Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
За допомогою BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна можна оптимізувати роботу наступних категорій персоналу:
- Керівники за допомогою сучасного інструменту управління ресурсами і фінансами підприємства зможуть проводити аналіз і планування більш ефективно, спираючись на актуальну статистику діяльності підприємства.
- Керівники підрозділів та менеджери підвищать свою ефективність до 50% на виконання щоденних завдань по виробничих процесів і їх контролю, збуту готової продукції, постачання і роботі з замовниками.
- Бухгалтери та економісти через єдину автоматизовану систему отримають доступ до проведення фінансових операцій, оптимізують облік товарів / послуг / робіт, автоматизують розрахунок заробітної плати персоналу підприємства.
Як ми проводимо настройку BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна для вашого підприємства:
- Розробка функціоналу. На цьому етапі наші фахівці визначають потреби підприємства і формують функціонал системи, максимально відповідний бізнес-процесам вашого підприємства.
- Впровадження BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна. Згідно із затвердженим функціоналом системи ми складаємо графік реалізації проекту, проводимо впровадження та тестування системи, узгоджуємо запуск системи і передачу її під управління фахівців з боку замовника.
- Супровід системи. Ми забезпечуємо підтримку клієнтів, після впровадження системи BAS ERP: ERP СИСТЕМА Україна, на умовах абонентської плати. Наші фахівці забезпечать весь необхідний комплекс послуг, щоб робота програми була максимально ефективною.
Залишилися питання? Телефонуйте нам за телефоном: +38 (067) 401-24-13
З вартістю всіх доступних програмних продуктів, ви можете ознайомитися за посиланням.
Можливості системи BAS ERP: ERP СИСТЕМА УКРАЇНИ:
- Фінансовий менеджмент
- облік кредитів, депозитів і позик,
- еквайринг (платіжні картки),
- гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря,
- розширені можливості управління поточними платежами,
- маршрути узгодження заявок,
- гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати,
- інвентаризація кас і банківських рахунків,
- аналітична звітність з руху грошових коштів,
- план рахунків міжнародного фінансового обліку, що налаштовується,
- трансляція операцій у підсистему МСФЗ за даними оперативного та регламентованого обліку,
- відкладене відображення проводок в обліку,
- створення документів за типовими операціями,
- “аудиторський слід” даних,
- генератор фінансових звітів, у т.ч. для формування звітності за міжнародними стандартами способами трансляції операцій та трансформації звітності.
- Бухгалтерський і податковий облік
- можливість гнучкого налаштування користувачем правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку,
- облік фактів господарської діяльності може виконуватись з відкладеним проведенням та з контролем актуальності відображення,
- оперативний контроль формування проводок для довільного документа,
- автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження,
- контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
- Управління закупівлями
- управління закупівельною діяльністю,
- бізнес-процеси складних закупівель,
- контроль умов поставок
- розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами,
- формування повної вартості придбання ТМЦ,
- контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі
- Управління складськими запасами
- складна ієрархічна структура складів,
- управління адресним складом,
- відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб,
- мобільні робочі місця працівників складів,
- облік багатооборотної тари,
- управління інвентаризацією товарів,
- статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу,
- розрахунок прогнозованого попиту,
- товари на складах за термінами придатності,
- управління доставкою,
- товарний календар.
- Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
- аналіз ефективності управління персоналом,
- розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників,
- комплекс розрахунків з персоналом,
- гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку,
- можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули,
- аналіз фонду оплати праці,
- розрахунок і нарахування резерву відпусток,
- широкі можливості регламентованого розрахунку зарплати.
- Управління витратами і розрахунок собівартості
- Роздільний облік витрат за видами діяльності,
- Відокремлений облік собівартості за замовленнями,
- Розподіл витрат за напрямками діяльності,
- Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат,
- Покращений майстер закриття місяця
- Управління ремонтами
- облік та ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації,
- моніторинг стану об’єктів експлуатації,
- управління по видах ремонтів,
- організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів,
- едина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної та виробничої діяльності,
- формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації.
- Підсистема бюджетування
- налаштування видів бюджетів і розширена аналітика,
- моделювання сценаріїв,
- управління бюджетним процесом,
- підтримка декількох валют,
- табличні форми введення і коригування,
- економічний прогноз,
- аналіз досягнення планових показників,
- складання зведеної звітності за результатами моніторингу,
- розширений фінансовий аналіз
- Підсистема управління виробництвом
- візуалізація структури виробу,
- опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації),
- управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти),
- параметричне забезпечення потреби в номенклатурі,
- два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер,
- інтервальне планування та “Барабан – Буфер – Мотузка”,
- планування по “вузьких” місцях виробництва,
- поопераційне планування,
- зниження залежності якості планування від точності нормативних даних,
- управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення),
- оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу,
- розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами,
- облік часу транспортування і простеження ТМЦ,
- прогнозування перебігу виробничого процесу,
- диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях,
- гнучке перепланування,
- розширений облік виробітку співробітників.
- Підсистема підтримки процесу продажів
- управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом
- воронка продажів,
- формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів,
- використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами,
- розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди,
- самообслуговування клієнтів,
- управління торговими представниками,
- моніторинг стану процесів продажів,
- планування використання автотранспорту,
- ймовірнісна оцінка прогнозу продажів,
- роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік),
- автоматичний контроль ліміту заборгованості,
- інвентаризація взаєморозрахунків,
- моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів,
- розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
- Система взаємовідносин з клієнтами
- формування стратегії відносин з партнерами,
- бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами,
- досьє клієнта, партнера,
- карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів,
- претензійна робота,
- моніторинг виконання угод
- BCG-аналіз,
- розширений аналіз показників роботи менеджерів.
- Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
- побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників,
- створення різних варіантів показників з можливістю порівняння,
- моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних,
- розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності,
- різноманіття графічних форм аналітичних звітів,
- доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).
№ | Програмний продукт | Вартість, грн. |
---|---|---|
1 | BAS: ERP | 216 000 |
2 | BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 27 000 |
3 | BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 51 600 |
4 | BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць | 126 000 |
5 | BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць | 222 000 |
6 | BAS Ліцензія на сервер 32 разрядна | 30 000 |
7 | BAS Ліцензія на сервер 64 разрядна | 51 600 |