+38 (067) 401 24 13
BAS Малий бізнес – готове рішення для малого бізнесу!

BAS Малий бізнес – готове рішення для малого бізнесу!

BAS Малий бізнес – готове рішення торгових, виробничих і сервісних компаній, є інструментом автоматизації та розвитку невеликого і середнього бізнесу. Для власників і керівників BAS Малий бізнес – готова система, яку можна швидко впровадити, а в разі зміни масштабу бізнесу, підходів до управління компанією або організації робіт переналаштувати без істотних вкладень грошей.

BAS Малий бізнес є ефективним і зручного рішення для ведення управління і обліку на підприємствах малого бізнесу. Функціонал програмного продукту містить всі інструменті для оперативного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності підприємств, що працюють в сфері послуг, проектних робіт, виробництво продукції і торгівлі.

Рішення BAS Малий бізнес сприяє організації ефективної роботи підприємств малого бізнесу та надає власникам широкий функціонал для управління, а співробітникам – для продуктивної роботи. Програмний продукт легко адаптується під особливості організації управління та обліку в компанії, гарантує швидке впровадження в оперативну діяльністю.

glav

З BAS Малий бізнес однаково зручно працювати, як з комп’ютерів, так і мобільних пристроїв з будь-якої точки світу. Реєстрація господарських операцій та формування первинних документів господарської діяльності підприємства (торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін.) Виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи і прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використовувати конфігурацію BAS Бухгалтерія, і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюють в рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути легко перенастроєна без великих витрат часу і грошей.

Повний опис та вартість бухгалтерії для торгово-роздрібний мереж України – BAS Малий бізнес.

Основні переваги BAS Малий бізнес

Управлінський баланс

Управленческий баланс отражает структуру доходов и расходов, автоматически показывает текущую прибыль и будущий прогноз. Программа BAS Малый бизнес позволяет быстро получить актуальные данные, проанализировать их и своевременно принять решение. Такой подход позволяет быстро реагировать на изменения и обработать больше заказов.

Управлінський баланс можна розгорнути по контрагенту, по співробітникові, по продуктам, враховує витрати, залишки, оплату праці та інші статті. За результатами можна: активізувати продажі, розширювати асортимент, скорочувати витрати, або вкладати вільний ресурс в розвиток. Вся інформація для прийняття рішення в єдиній системі онлайн на ПК або мобільному.

Інформація, необхідна для прийняття управлінських рішень, доступна по одному кліку мишкою

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію в усіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (набудовувати) рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних у звітах у відповідності зі специфікою розв’язуваних завдань, а також зберігати власні настройки звітів. У програмі “BAS Малий бізнес” реалізована можливість ведення управлінського обліку, управлінського балансу, формування та аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів.

Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу. Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.

report

За даними управлінського обліку користувач отримує можливість формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс.
  • звіт про прибутки і збитки.
  • звіт про рух грошових коштів.

В системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс.
  • бюджет прибутків і збитків.
  • бюджет руху грошових коштів.

Також в розділі передбачені кошти для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.

reports

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений “Монітор керівника», в якому зведені основні показники:

  • залишки коштів на рахунках і в касах підприємства.
  • дебіторська заборгованість – загальна, прострочена.
  • кредиторська заборгованість – загальна, прострочена.
  • прибутки і збитки.
  • прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками по відвантаженню товарів і надання послуг.
  • прострочені зобов’язання постачальників і підрядників за поставки товарів і надання послуг.

Додатково можна отримати таку інформацію:

  • загальні показники: продажу, доходи і витрати, стан оборотних коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості).
  • грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період.
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за термінами боргу.
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за термінами боргу.

Єдина інформаційна база

Єдина система замінює десятки таблиць, документів і звітів у вашому комп’ютері і на вашому столі – всі дані зберігаються і враховуються в одній інформаційній базі. Система зберігає всю інформацію – кожного покупця, знижки та ціни, замовлення, договори, зобов’язання. Всі дані в BAS Малий бізнес зберігаються в єдиній інформаційній базі.

  • база клієнтів,
  • банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар,
  • розрахунки з контрагентами, персоналом,
  • облік матеріалів, товарів, продукції,
  • замовлення клієнтів, замовлення-наряди,
  • планування та облік виконання робіт і надання послуг,
  • планування та облік виробничих операцій,
  • планування завантаження ресурсів підприємства,
  • торгові операції, в тому числі роздрібні продажі,
  • облік персоналу, розрахунок заробітної плати,
  • облік витрат і розрахунок собівартості,
  • майно, капітал,
  • доходи, витрати, прибутки і збитки,
  • регламентована звітність для ФОП,
  • фінансове планування (бюджетування) і ін.

Робота з торговим обладнанням

BAS Малий бізнес дозволяє працювати з фіскальними реєстраторами та формувати, згідно із законодавством, всі необхідні звіти по касової зміни. Є можливість налаштування шаблонів для друку чеків на підключених стрічкових принтерах. Надається можливість приймати оплату за банківськими платіжними картками за допомогою еквайрингового терміналу.

cashsale

Підтримується робота і з іншими видами обладнання, які використовуються в роздрібній торгівлі: дисплеями покупців, зчитувачами магнітних карт, а також обладнання для підтримки технології штрихкодування (сканери штрих-кодів, термінали збору даних, принтери штрих-кодів і ваги з можливістю друку етикеток).

Інтеграція BAS Малий бізнес з пРРО

Рішення BAS Малий бізнес легко інтегрується з модулями і рішеннями програмних продуктів, що реалізують функцію РРО, забезпечуючи вам єдину систему видачі е-чеків, обліку та контролю розрахункових операцій.

rmksmall

Сфери застосування BAS Малий бізнес: кому підходить

BAS Малий бізнес застосовується для нескладного виробництва, проектних і підрядних робіт, торгівлі, сервісних послуг.

  • Виробництво. Програма повністю враховує позамовному і дрібносерійне виробництво і складання: планування, завантаження, комплектація, собівартість товарів і послуг.
  • Для торгівлі. Може підійти BAS Малий бізнес, Комплексне управління підприємством, Роздріб і їх поєднання. Питання вибору залежить від особливостей вашого бізнесу: структури, процесів, технічних вимог, тому для визначення проконсультуйтеся з нашим фахівцем.
  • Можна підключати касовий апарат. Якщо є роздрібні точки і касові апарати з інтенсивним використанням, можливо знадобиться BAS Управління торгівлею і Роздріб.
  • Тільки управлінський облік. У BAS Малий бізнес нету бухгалтерського обліку. Варіант рішення: інтегрувати BAS Малий бізнес з програмою BAS Бухгалтерія. Якщо потрібно вести разом управлінський і бухгалтерський облік, зверніть увагу на BAS Комплексне управління підприємством.
  • Обмежень за кількістю користувачів немає, робочих місць може бути 10, 30 і більше, це визначає пропускна здатність сервера, де розгорнута база.
  • BAS Малий бізнес підтримує всі системи оподаткування. Підходить як платникам так і не платникам ПДВ.
  • Для ФОП та ПП це оптимальний вибір, інші більш складні і дорогі системи не знадобляться.

Проконсультуйтеся, який продукт краще підходить саме вам можна по телефону: +38 (067) 401-24-13.

Онлайн демо-база програми BAS Малий бізнес

За ліцензійної політики отримати демо-базу для продуктів BAS можливо тільки за попереднім запитом. Відправивши заявку можна буде підключитися, детально розглянути і протестувати пробну демо-базу BAS Малий бізнес онлайн.

Відправити запит для отримання демо-бази бухгалтерії для торгово-роздрібної мережі в Україні можна за телефоном: +38 (067) 401-24-13.

Немає необхідності завантажувати демо BAS Малий бізнес – демонстраційна база доступна прямо зараз через інтернет.

Комплектація поставки програмного продукту

Прикладне рішення BAS Малий бізнес дозволяє працювати онлайн, моніторити фінансові результати, KPI, взаєморозрахунки та складські залишки, вести клієнтську базу, використовувати CRM. Що входить в поставку при покупці BAS Малий бізнес?

При покупці програми BAS Малий бізнес, ви отримуєте:

  • Доступ до особистого профілю в якому можна скачати документацію, ліцензійну угоду і дистрибутиви.
  • Необхідна література – книги для Адміністратора і призначені для користувача документи, які допоможуть розібратися з використанням BAS Малий бізнес.
  • Якщо в програму входить апаратний захист, то в комплекті з даними придбанням буде ключ USB, розрахований на 1 робоче місце.
  • Картка, необхідна для реєстрації (номер, який там позначений, обов’язковий для отримання консультації в разі виникнення питань по вашій програмі).

Вартість BAS Малий бізнес включає такі послуги:

У вартість бухгалтерії для підприємств входить:

  • Установка самої програми. Відбувається тоді, коли Вам зручно в віддаленому режимі або з виїздом фахівця на ваше підприємство.
  • Процес навчання, який передбачає отримання загальних рекомендацій, необхідних для роботи. Спеціаліст, який володіє знаннями бухгалтерського та податкового обліку, ознайомить вас або ваших фахівців з принципами роботи програми і з усіма нюансами.
  • Безлімітний консультація розробника по ваших запитань. Ця послуга буде доступна протягом усього періоду підписки на інформаційну допомогу. Зателефонувавши нашим фахівцям, ви отримаєте консультацію, в залежності від пакета супроводу, підписаного з нашою компанією.

BAS Малий бізнес вартість додаткових ліцензій

При покупці BAS Малий бізнес в вартість поставки входить ліцензія тільки на одне робоче місце. Збільшити кількість автоматизованих робочих місць можна за допомогою клієнтських ліцензій на платформу. Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання сервера платформи. У разі більш складної архітектури з’являється необхідність придбання ліцензій на сервер і в такому випадку – краще проконсультуватися з фахівцем.

Радьтеся з нашими фахівцями – вони допоможуть вам підібрати економічно вигідне рішення для ваших завдань і вашої архітектури: +38 (067) 401-24-13.

Обслуговування BAS Малий бізнес

У процесі роботи з будь-яким програмним забезпеченням можуть виникнути якісь попутні специфічні завдання або складності, в цьому випадку, вам допоможуть консультації наших фахівців з вирішення виниклих проблем або помилок в обліку, доопрацювання, оновлення вашої конфігурації і т.д.

У нас дуже гнучка система ціноутворення – ми пропонуємо різні пакети обслуговування, в залежності від ваших потреб і завдань. Вартість години послуг залежить від складності ваших завдань, обсягу і регулярності робіт.

Ознайомитися з нашими пакетами на обслуговування можна тут.